نایب رئیس کمیسیون تدوین آیین‌ نامه داخلی مجلس:

سپاه در قلب‌ مردم جای دارد | پاسخی قاطع به پارلمان اروپا داده می‌شود

یک نماینده مجلس بر ضرورت پاسخ قاطع به مصوبه اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۹۵۲۷۵

محمدحسین فرهنگی در گفتگو با جام‌ جم آنلاین تصریح کرد: سپاه نهادی است که‌ در قانون اساسی، قوانین موجود و در قلب‌های مردم جایگاه دارد و اقدام اخیر پارلمان اروپا در تروریستی نامیدن این نهاد، خللی در نقش انقلابی سپاه ایجاد نخواهد کرد.

وی یادآوری کرد: سپاه نهادی برآمده از انقلاب اسلامی است و دشمنان با هر آنچه مربوط به انقلاب است به‌ویژه هنگامی‌ که موفقیت‌ این نهاد را در حوزه‌های مختلف داخلی، بین‌المللی و حتی‌ در حوزه عمرانی و اقتصادی می‌بينند عناد و دشمنی دارند‌.

به گفته وی، اروپا در جریانات اخیر کشورمان هم دنبال اهداف گسترده‌ای بود که به آن نرسید و با این روش‌ها و شیوه‌ها سعی به جایگزین کردن آثار پیش‌بینی‌ قبلی خودشان دارد.

فرهنگی اضافه کرد: مسلما اقداماتی از قبیل اقدام اخیر پارلمان اروپا غیر از تلاش‌ مذبوحانه، بی‌اساس و بی‌خاصیت نقش دیگری ندارد‌ چرا که سپاه با اروپا تبادلات اقتصادی ندارد که کسی بخواهد آن را تحریم کند‌.

این نماینده مجلس ادامه داد: ما در بحبوحه جنگی که بی‌رحمانه و بدون‌ اینکه کوچکترین نقشی در آغاز آن داشته باشیم همیشه با حمایت‌های دولت‌های اروپایی ازجمله بریتانیا از رژیم بعثی صدام مواجه بودیم.

به گفته وی، بنابراین طبیعتا کشورهایی که یک زمانی نفت ما را تاراج کردند و زمانی به دشمن ما در جنگ نظامی کمک کرده و در اشغال کشور ما نقش کلیدی ایفا کرند، در مراحل بعدی هم با ما همراه نخواهند بود‌.

نایب رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس اذعان کرد: این مطلب که‌ بزرگانی مانند شهیدان سلیمانی، باکری، خرازی و هزاران شهید دیگر که در این نهاد خود را وقف ملت ایران و خدمت به کشور کردند دشمنان مردم و انقلاب را آشفته می‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنچه در این میان می‌تواند روی انگلیسی‌ها تاثیر بگذارد ناامیدی کامل آنهاست و این را مردم ما انجام می‌دهند اما گروه‌هایی از داخل باعث می‌شوند این اقدامات اکثریت قاطع مردم زیگزاگی‌ به نظر برسد و احساس شود دشمن امیدوار است.

وی گفت: امیدواریم این موضوع برعکس باشد، یعنی مردم ما حرکت را در مسیر اهداف خود ادامه دهند و دشمن را به ناامیدی محض‌ و کامل برسانند و در آن‌ صورت قطعا مزاحمت‌های دشمن به حداقل رسیده و از بین خواهد رفت‌.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها